Komunikacja bezprzewodowa

Ascom d41

Długo oczekiwany telefon bezprzewodowy

W nowoczesnym biurze, placówce edukacyjnej czy sklepie szybka, płynna i jasna komunikacja jest koniecznością. Dlatego przed systemami komunikacyjnymi używanymi w takich miejscach stawia się wyjątkowo wysokie wymagania. Biorąc pod uwagę te szczególne potrzeby, firma Ascom opracowała telefon d41 — logiczne, inteligentne i elastyczne narzędzie pracy. Rozwiązanie komunikacyjne najwyższej jakości.

Dostępne wersje telefonu:

 

Funkcje:


Wiadomości

  • Standardowe wiadomości tekstowe

 

Dedykowane do

  • obszary lekkie
  • szpitale
  • biura

Informacje ogólne

  • Szybkie wybieranie
  • Zgodność ze standardami GAP/CAP
  • Dynamiczne zarządzanie energią
  • Wysoka jakość głosu
  • Duży wyświetlacz czarno-biały ze skalą szarości
  • Lokalna książka telefoniczna (250 wpisów)
  • Firmowa oraz centralna książka telefoniczna*
  • Mini messaging (12 znaków)*
  • Poczta głosowa
  • Spis ostatnich 25 połączeń
  • Łatwy dostęp do usług PBX
  • Funkcja głośnomówiąca
  • Wibracja
  • Łatwa wymiana telefonu
  • 11 języków oraz jeden programowalny
  • Centralne zarządzanie*
  • Standardowe złącze do słuchawek 2.5mm

 

* Funkcjonalności w Advance

 

Zaawansowany, a jednocześnie wyjątkowo prosty

Pierwsze wrażenie podczas korzystania z telefonu d41 to zachwyt nad jego prostą konstrukcją. Duże, proste w obsłudze przyciski, w tym 4-kierunkowy przycisk nawigacyjny, znacznie ułatwiają nawiązywanie i odbieranie połączeń. Równie wygodne jest przeglądanie funkcji w d41. Logicznie zaprojektowane,intuicyjne menu pozwala szybko wyświetlić listę odebranych i wykonanych rozmów oraz numery telefoniczne zapisanych kontaktów.

Łatwość komunikacji

W książce telefonicznej d41 można zapisać do 750 numerów, a także 25 ostatnio nawiązanych, odebranych i nieodebranych połączeń. Zrozumiałe ikony pozwalają łatwo ponownie wybrać wymagany numer. Data i godzina są ustawione fabrycznie i synchronizowane z Internetem (NTP), natomiast zintegrowany głośnik pozwala na bezobsługowe korzystanie z urządzenia i wykonywanie rozmów konferencyjnych. Dzięki funkcji dyskretnego alarmu wibracyjnego w standardzie i obsłudze wszystkich funkcji centrali PBXtelefon d41 znakomicie sprawdzi się jako wielofunkcyjne narzędzie komunikacji wewnętrznej.

Model podstawowy lub zaawansowany — w zależności od potrzeb

Jak wiadomo, podejście do komunikacji wewnętrznej w dużym stopniu zależy od rodzaju miejsca pracy oraz natury prowadzonej działalności.Dlatego właśnie firma Ascom oferuje telefon d41 w dwóch wersjach licencji— podstawowej i zaawansowanej. Model d41 Basic to idealne rozwiązaniedla użytkowników o mniej złożonych wymaganiach, którzy jednak potrzebują wysokiej jakości sprzętu do codziennego, intensywnego użytku. W wersji Advanced model d41 wyposażony jest w rozszerzone funkcje komunikacyjne, które przekładają się na łatwość obsługi i zarządzania: Centralne Zarządzanie, centralną książkę telefoniczną oraz możliwość wyświetlania krótkich wiadomości.

Łatwiejsze aktualizowanie i krótsze przerwy w pracy dzięki Centralnemu Zarządzaniu

Czy używany w Twojej firmie wewnętrzny system komunikacji jest odpowiednio elastyczny i umożliwia dostatecznie szybką reakcję na zmiany,bez konieczności niepotrzebnego przerywania pracy? Jak się okazuje, wiele firm ma z tym kłopot. Dlatego właśnie firma Ascom opracowała system Centralnego Zarządzania — pozwalający na płynną, bezproblemową aktualizację oprogramowania i synchronizację parametrów. Indywidualne ustawienia każdego telefonu są przechowywane w jednym miejscu, co oznacza, że zarządzanie urządzeniami i aktualizowanie nie wymaga odbierania ich użytkownikom. Takie rozwiązanie pozwala również na dokonanie przeglądu telefonów bez konieczności angażowania użytkowników czy przerywania pracy. IP-DECT umożliwia łatwe zdalne zarządzanie urządzeniami (w technologii OTA); tradycyjny system DECT wymaga umieszczenia telefonu w stacji ładującej. Oba systemy zapewniają znaczne korzyści w zakresie zarządzania czasem.

Dostęp do centralnej książki telefonicznej

Model d41 w wersji Advanced umożliwia bezpośredni dostęp do wspólnej bazy numerów, dzięki czemu wszyscy użytkownicy korzystają z tych samych informacji, które można w łatwy sposób aktualizować.