Emtel System Sp. z o.o.
Komunikacja bezprzewodowa

Ascom d41
Długo oczekiwany telefon bezprzewodowy
W nowoczesnym biurze, placówce edukacyjnej czy sklepie szybka, płynna i jasna komunikacja jest koniecznością. Dlatego przed systemami komunikacyjnymi używanymi w takich miejscach stawia się wyjątkowo wysokie wymagania. Biorąc pod uwagę te szczególne potrzeby, firma Ascom opracowała telefon d41 — logiczne, inteligentne i elastyczne narzędzie pracy. Rozwiązanie komunikacyjne najwyższej jakości.
Funkcje:
Wiadomości
Dedykowane do
|
Informacje ogólne
|
* Funkcjonalności w Advance
Zaawansowany, a jednocześnie wyjątkowo prosty
Pierwsze wrażenie podczas korzystania z telefonu d41 to zachwyt nad jego prostą konstrukcją. Duże, proste w obsłudze przyciski, w tym 4-kierunkowy przycisk nawigacyjny, znacznie ułatwiają nawiązywanie i odbieranie połączeń. Równie wygodne jest przeglądanie funkcji w d41. Logicznie zaprojektowane,intuicyjne menu pozwala szybko wyświetlić listę odebranych i wykonanych rozmów oraz numery telefoniczne zapisanych kontaktów.
Łatwość komunikacji
W książce telefonicznej d41 można zapisać do 750 numerów, a także 25 ostatnio nawiązanych, odebranych i nieodebranych połączeń. Zrozumiałe ikony pozwalają łatwo ponownie wybrać wymagany numer. Data i godzina są ustawione fabrycznie i synchronizowane z Internetem (NTP), natomiast zintegrowany głośnik pozwala na bezobsługowe korzystanie z urządzenia i wykonywanie rozmów konferencyjnych. Dzięki funkcji dyskretnego alarmu wibracyjnego w standardzie i obsłudze wszystkich funkcji centrali PBXtelefon d41 znakomicie sprawdzi się jako wielofunkcyjne narzędzie komunikacji wewnętrznej.
Model podstawowy lub zaawansowany — w zależności od potrzeb
Jak wiadomo, podejście do komunikacji wewnętrznej w dużym stopniu zależy od rodzaju miejsca pracy oraz natury prowadzonej działalności.Dlatego właśnie firma Ascom oferuje telefon d41 w dwóch wersjach licencji— podstawowej i zaawansowanej. Model d41 Basic to idealne rozwiązaniedla użytkowników o mniej złożonych wymaganiach, którzy jednak potrzebują wysokiej jakości sprzętu do codziennego, intensywnego użytku. W wersji Advanced model d41 wyposażony jest w rozszerzone funkcje komunikacyjne, które przekładają się na łatwość obsługi i zarządzania: Centralne Zarządzanie, centralną książkę telefoniczną oraz możliwość wyświetlania krótkich wiadomości.
Łatwiejsze aktualizowanie i krótsze przerwy w pracy dzięki Centralnemu Zarządzaniu
Czy używany w Twojej firmie wewnętrzny system komunikacji jest odpowiednio elastyczny i umożliwia dostatecznie szybką reakcję na zmiany,bez konieczności niepotrzebnego przerywania pracy? Jak się okazuje, wiele firm ma z tym kłopot. Dlatego właśnie firma Ascom opracowała system Centralnego Zarządzania — pozwalający na płynną, bezproblemową aktualizację oprogramowania i synchronizację parametrów. Indywidualne ustawienia każdego telefonu są przechowywane w jednym miejscu, co oznacza, że zarządzanie urządzeniami i aktualizowanie nie wymaga odbierania ich użytkownikom. Takie rozwiązanie pozwala również na dokonanie przeglądu telefonów bez konieczności angażowania użytkowników czy przerywania pracy. IP-DECT umożliwia łatwe zdalne zarządzanie urządzeniami (w technologii OTA); tradycyjny system DECT wymaga umieszczenia telefonu w stacji ładującej. Oba systemy zapewniają znaczne korzyści w zakresie zarządzania czasem.
Dostęp do centralnej książki telefonicznej
Model d41 w wersji Advanced umożliwia bezpośredni dostęp do wspólnej bazy numerów, dzięki czemu wszyscy użytkownicy korzystają z tych samych informacji, które można w łatwy sposób aktualizować.