Komunikacja bezprzewodowa

Ascom

Idea

Ze względu na unikalne podejście w tematach polityki i działania systemów, Ascom posiada niezwykłą wiedzę w zakresie szeroko pojętej komunikacji. Cała idea nie tkwi w samych połączeniach głosowych, które mogą być dostarczone praktycznie przez każdego producenta tego typu systemów. Idea tkwi w optymalizacji wielu procesów zachodzących we firmach i możliwie najszybszej reakcji na kluczowe zdarzenia. Urządzenia Ascom to setki godzin badań, testów i ogromnej wiedzy w zakresie komunikacji. To Lider na świecie z jedynymi tego typu rozwiązaniami umożliwiającymi nie tylko same rozmowy głosowe, czy tekstowe, ale także optymalizację wszystkich procesów. Uzyskujemy korzyści związane z oszczędnością, bezpieczeństwem, reakcją na zagrożenia oraz pełną lokalizacją i raportowaniem wszystkiego, co dzieje się we firmach. Przekonało się o tym tysiące Klientów na całym świecie pracujących na urządzeniach Ascom.

Jakość

Ascom dokłada wszelkich starań, aby urządzenia, które oferuje były odporne, bezpieczne i niezawodne nawet w najtrudniejszych warunkach. Wszystkie podzespoły zaczynając od elementów bazowych po urządzenia końcowe wykonane są z najlepszych dostępnych na rynku materiałów. W odróżnieniu od konkurencji, Ascom nie skupia się tylko na jednej rzeczy jak budowa lub funkcjonalność. Urządzenia Ascom to profesjonalizm w każdym zakresie, który łączy niezawodność, odporność, funkcjonalność i nowoczesny design. Ascom to również urządzenia „przyjazne dla użytkownika” co znaczy, że użytkowanie ich jest proste i przyjemne, a przy tym niezwykle skuteczne.

Rozwój

Każdy Klient decydujący się na pracę w technologii Ascom, otwiera sobie drogę do stałej i prostej rozbudowy systemów. W odróżnieniu od konkurencji, nasze rozwiązania są otwarte na integrację z systemami innych producentów. Wdrażamy systemy metodą ewolucji, a nie rewolucji, co jest niepożądane. Potrafimy budować rozwiązania od najprostszych, które posiadają zaledwie kilka funkcjonalności do bardzo skomplikowanych. Zintegrowany system można w przyszłości rozbudowywać wspomagając pracę pojedynczych pracowników, podnosić ich bezpieczeństwo, generować oszczędności (zmniejszać koszty energii, eksploatacji maszyn).