Komunikacja bezprzewodowa

Ascom - obszary pracy

Przemysł

Ascom projektując system IP Dect bardzo mocno skupił się na docieraniu do bardzo indywidualnych potrzeb klientów, tworząc funkcjonalności pozwalające na zaspokojenie bardzo specyficznych wymagań. Jednym z kierunków biznesu w, którym systemy komunikacji IP Dect  doskonale się sprawdzają jest właśnie sfera przemysłowa.

Przykładowe korzyści

  • stabilna komunikacja głosowa i tekstowa na całym terenie firmy lub obszarach dedykowanych
  • interaktywne wiadomości dla zoptymalizowania kluczowych procesów we firmie i sprawnego zarządzania zespołem pracowników
  • tworzenie harmonogramów pracy w trybach jedno i wielozmianowych
  • zabezpieczenie personalne jak i materialne poprzez telefony IP DECT
  • bardzo szczegółową lokalizację każdego ważnego zdarzenia
  • oszczędność kosztów związanych z tradycyjną komunikacją
  • odporne, bezpieczne i trwałe urządzenia

 Logistyka

IP DECT dla logistyki to idealne rozwiązanie na sprawne zarządzanie całym przebiegiem transportu, procesów załadunkowych i rozładunkowych. To też skuteczne wspomaganie we wszystkich obiektach gdzie czas jest na wagę złota i nie ma możliwości na pomyłki. Dzięki  unikalnym telefonom IP DECT ASCOM, dedykowanych do poszczególnych miejsc we firmie, teraz możesz się cieszyć funkcjonalnościami oraz optymalizacją pracy firmy na najwyższym dostępnym poziomie na rynku.

Przykładowe korzyści

  • konkretne zadania są przydzielane do konkretnych osób z możliwością ciągłego sprawdzania statusu
  • interaktywne potwierdzenie otrzymania zadania, potwierdzenie przyjęcia oraz zakończenia zadania
  • możliwa integracja z systemami  wewnętrznymi, systemami ERP firm jak SAP i innymi
  • dokładna lokalizacja pracowników wyposażonych w telefony IP Dect na mapie obiektu
  • rejestr wszystkich zdarzeń i tworzenie raportów
  • integrację i współpracę ze wszystkimi innymi systemami we firmie w celu wyciągania z nich kluczowych informacji

 

Strefy niebezpieczne

Miejsca niebezpieczne gdzie często występuje zagrożenie zdrowia lub życia ludzkiego to obszar w, którym  system IP Dect Ascom sprawdza się najlepiej. Budowa telefonów, ich specjalnie zaprojektowane funkcjonalności oraz hardware sprawiają, że ludzie pracujący w w zagrożeniu mogą poczuć się bezpiecznie. Ascom jako globalna marka posiada unikalne wdrożenia na całym świecie w obszarach, w których tradycyjne i przestarzałe rozwiązania nie mają szans bytu.

Przykładowe korzyści

  • stabilną komunikację w strefach najtrudniejszych do pokrycia zasięgiem jak np: (metra, kopalnie, obiekty przemysłowe)
  • ochronę pracowników poprzez lokalizowanie ich na obiekcie
  • ochronę pracowników za pomocą zainstalowanych w telefonach czujników upadku lub bezruchu opartych o najnowocześniejsze rozwiązania ( wykorzystujące żyroskopy)
  • możliwość generowania alarmów krytycznych za pomocą specjalnie do tego przeznaczonych przycisków alarmowych lub zawleczki
  • pracę w najbardziej zagrożonych strefach np: wybuchem, pożarem, zalaniem za pomocą telefonów w wersji IP DECT Ascom typu ATEX.

 

Szpitalnictwo i obiekty medyczne

Kolejnym obszarem pracy telefonów IP DECT są szpitale i jednostki pochodne takie jak Kliniki, Domy Seniora, itp. Firma ASCOM posiada liczne oddziały R&D prowadzące prace badawczo-rozwojowe na temat realnych problemów jakie stawiane są w każdym szpitalu, projektując to coraz nowsze i bardziej funkcjonalne urządzenia. Telefon i62 to doskonałe narzędzie nie tylko do komunikacji głosowej na terenie szpitali, ale również do pełnego zarządzania personelem, grupami pracowników lekarzy i pielęgniarek, tworzeniem harmonogramów pracy oraz pełnej analizy i czuwania nad pacjentami. System IP DECT ASCOM umożliwia również integrację z systemem przywoławczym TeleCare IP ASCOM co uzupełnia oba systemy o nowe, bardziej zaawansowane funkcjonalności i sprawia, że szpitale  mogą się szczycić statusem najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych oraz najbezpieczniejszych obiektów.


Przykładowe korzyści

  • stabilną komunikację w strefach w których w grę wchodzi zdrowie i życie ludzkie i nie ma miejsca na przerwy w działaniu systemu
  • lokalizowanie personelu na obiekcie i wykorzystanie tej funkcji do wezwań personelu, który akurat znajduje się najbliżej wezwania pacjenta czy innego ważnego zdarzenia
  • przydzielanie zadań pracownikom z poziomu telefonu jak i poprzez aplikację NetPage opartą o przeglądarkę www dzięki czemu istnieje możliwość stworzenia niezależnego stanowiska dla osoby zarządzającej zespołami pracowników
  • kolejkowanie przydzielonych zadań na telefonach IP DECT dzięki priorytetyzacji alarmów i rozróżnianie ich kolorem
  • funkcja rozmów głosowych pomiędzy samym systemem IP DECT a systemem przywoławczym (przyłóżkowym) np: TeleCare IP Ascom i innymi np: marki Ackermann czy Schrack