Telefonia IP

Modele telefonów Innovaphone - IP 241

Telefon IP 241

Duży, kolorowy wyświetlacz telefonu IP 240 zapewnia komfortową pracę. Klasyczny design aparatu doskonale pasuje do każdego pomieszczenia biurowego. IP241 został zoptymalizowany do pracy w centrali innovaphone i może korzystać ze wszystkich telefonicznych funkcji jakie umożliwia sama centrala. Działanie telefonu opiera się na standardach SIP i H.323. IP241 może być zasilany zewnętrznym zasilaczem jak i przez sieć zasilanie PoE. Telefon umożliwia połączenia przelotowe pomiędzy telefonem, a komputerem dając możliwość otrzymania połączenia internetowego jak i telefonicznego za pomocą jednego kabla.

Funkcje

Obudowa

  • Kolorowy wyświetlacz 320x240 3.5 cala
  • 7 x programowalnych klawiszy funkcyjnych
  • 8 x podświetlanych klawiszy kontaktowych
  • Klawiatura alfanumeryczna

Interfejsy:

  • 2 x Gigabit Ethernet: RJ45 w tym interfejs Power over Ethernet (PoE) 802.3af
  • RJ-45 interfejs (DHSG) dla zestawu słuchawkowego

Hardware

  • Zasilanie: zewnętrzny zasilacz: 12 V, 6 W
  • Power over Ethernet (PoE) 802.3af, Klasa 2
  • Temperatura pracy: 0 ° C do +45 ° C,
  • Temperatura przechowywania: od -10 ° C do +70 ° C
  • Wilgotność: 10% do 90%
  • (Bez kondensacji)

Kodeki głosowe:

  • G.711 A-law, µ-law
  • G.722, G722.2  (AMR-WB)
  • G.729A
  • VAD (Voice Activity Detection)
  • CNG ( Comfort Noise Generation)
  • Kompensacja echa: G.168

Protokoły VoIP

  • H.323 wersja 5
  • SIP przez UDP, TCP, TLS, SIPS
  • RTP, SRTP, RTCP

Administracja

  • Funkcje administracyjne chronione hasłem poprzez przeglądarkę WWW, HTTPS
  • Możliwość zapisywania i odczytywania danych konfiguracyjnych
  • Automatyczna aktualizacja poprzez serwer aktualizacji

Usługi dodatkowe (wyciąg)

  • Interfejs użytkownika w 16 językach, inne dostępne na żądanie
  • Międzynarodowy zestaw znaków (UTF-8)
  • Wewnętrzna książka telefoniczna z funkcją wyszukiwania poprzez funkcje i nazwę
  • Zintegrowana kompatybilna baza danych LDAP zgodna z książką telefoniczną
  • Rejestracja do 6 użytkowników jednocześnie
  • Zakończenie rozmowy na sygnał zajętości oraz brak sygnału
  • Komunikat informujący o oczekiwaniu
  • Wyciszenie aparatu
  • oddzielne logowania i wylogowania dla grup użytkowników
  • Blokowanie i odblokowanie za pomocą kodu PIN
  • wyświetlanie nazwy abonenta
  • Połączenia oczekujące, akustyczna i optyczna sygnalizacja połączeń oczekujących