Emtel System Sp. z o.o.
Systemy szpitalne
Topologia systemu TeleCare IP Ascom
Dlaczego telecare IP
Na system przyzywowy TeleCare IP składa się duża ilość modułów, dlatego możemy projektować systemy od bardzo prostych (wyłącznie sygnalizujące wezwania pacjentów) do rozbudowanych (dające możliwość pełnego monitorowania stanu pacjenta, rozmów głosowych w obrębie samego system przywoławczego oraz za pomocą komunikacji bezprzewodowej. Po wdrożeniu systemu istnieje możliwość jego rozbudowy, gdy pojawi się potrzeba ze strony Klienta.
Możliwość łatwej rozbudowy lub zamiany
Dla Klientów ceniących sobie możliwości rozbudowy systemu w przyszłości posiadamy liczne moduły TeleCare IP można wymienić na bardziej rozbudowane wersje jak np: podstawowy moduł pacjenta z jednym przyciskiem na panel bardziej rozbudowany wyposażony w przyciski do zarządzania roletami w pokoju, światłem, czy nawet telewizją. System TeleCare IP to rozwiązanie otwarte na nowe technologie i pomysły. TeleCare IP to system, który jest elastyczny i gotowy do integracji z innymi systemami, które mogą wspomagać system przywoławczy jak system komunikacji bezprzewodowej, integracja ze specjalistycznym systemem medycznym np: odczytującym pracę serca, czy inne funkcjonalności, itp.
Identyfikacja wezwań oraz ich obsługa
System TeleCare IP posiada niezwykle inteligentną strukturę adresowania danych elementów. W praktyce jest to bardzo przydatne i przekłada się na konkretne korzyści dla pacjentów oraz samego personelu. Dzięki przypisaniu konkretnych adresów w systemie do danego moduły TeleCare IP Ascom jest w stanie:
- informować personel o wezwaniu pacjenta poprzez panel pielęgniarski, telefon bezprzewodowy lub pager
- identyfikować rodzaj alarmu
- identyfikować czas wygenerowania wezwania
- identyfikować pomieszczenia, z którego został wywołany
- identyfikować nawet konkretne łóżko pacjenta, gdzie został wygenerowany alarm
Dodatkowo system umożliwia odpowiedzi na wezwania na kilka sposobów. Personel po otrzymaniu wezwania ma możliwość zareagowania na klika sposobów. Pewnym jest, że alarm nie zaginie i na pewno zostanie obsłużony. Personel może:
- akceptacji wezwania jednym przyciskiem i tym samym poinformowania o tym reszty personelu, że wezwania zostało obsłużone
- wezwania dodatkowej pomocy poprzez specjalny przycisk i poinformowanie reszty personelu w sytuacji gdy jeden pracownik nie może sobie poradzić
- wezwania specjalnej grupy ratunkowej w sytuacjach krytycznych do sali gdzie znajduje się pacjent
- wezwanie samego lekarza poprzez dłuższe przytrzymanie odpowiedniego przycisku